سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجوز دائمی محصولات شرکت بنتلی، به کاربران شرکت اتودسک

بیمانا: شرکت بنتلی(Bentley) با وعده ارائه مجوز دائمی نرم‏‌افزارهای خود، در جستجوی جذب کردن مشتریان شرکت رقیب یعنی اتودسک (به خصوص کاربران نرم‌افزار Autodesk Revit) است. این امکان هم‌اکنون در سایت شرکت بنتلی وجود دارد که کاربران نرم‌افزارهای شرکت اتودسک، این مجوز را دانلود کنند.

به گزارش بیمانا شرکت بنتلی ادعا می‌کند این مجوزها، هیچ‌گاه ارزش خود را از دست نخواهند داد، زیرا شرکت به مشتریان پیشنهاد متعادل‏‌سازی پرداخت حق عضویت سالیانه را می‌دهد. بوپیندر سینگ، رئیس هیات رئیسه محصولات بنتلی در این زمینه گفت: «مجموعه بنتلی خریداری کردن مجوزهای استفاده همیشگی را یک سرمایه‌گذاری بلند مدت توسط کاربران ارزیابی می‌کند، بنابراین ما به طور پیوسته برای افزایش ارزش این مجوزها، اقدامات و نوآوری‌های لازم را مد نظر قرار می‌دهیم.»

برای پشتیبانی کردن از ادعای بنتلی، جان کروکشانک، رئیس و مدیر ارشد اجرایی، مهندس عمران JMC2 می‌گوید: «شرکت اتودسک به طور پیوسته ضرب العجل تعیین می‌کند که در صورت عدم تعهد به پرداخت‌های سالیانه، مجوزهای همیشگی‌ نرم‌افزارهای خود را، از ما سلب خواهد نمود و این اقدام آن‌ها سبب اعتماد بیشتر مشتریان به محصولات شرکت بنتلی شده است.» شرکت بنتلی با وعده مجوز دائمی قصد دارد مشتریان شرکت اتودسک را جذب کرده و آنها را از نرم‌افزارهایی مانند Revit دور کند.

تهیه شده توسط:مهرداد یاوری

http://bit.ly/2GZLT7Z