سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رونمایی از نرمافزار KeySCAPE، ابزار پیشرفته طراحی در محوطهسازی

بیمانا: با ترکیب نرم‌افزارهایLandCADD و KeySCAPE، ابزاری یکپارچه و قدرتمندی به دست معماران رسیده است تا تمام مراحل کاری از ایده تا ساخت،‏ به صورت خودکار انجام شود.

در این محیط کاربری، توان طراحی و محوطه‏‌سازی نرم‌افزار KeySCAPE با امکانات سه ‏بعدی‌سازی پیشرفته، مدل‌سازی سطح و بررسی مکان و امکانات آبیاری نرم‌افزار LandCADD، تلفیق شده و ابزاری کارآمد به دست معماران و طراحان محوطه سازی داده شده است.

بنا به گفته سازندگان، این نرم‌‏افزار ترکیبی می‌تواند معماران را در جهت خودکارکردن فرآیند تبدیل سریع طرح‌های محوطه‌سازی، به نقشه‌های کامل دوبعدی و سه‏‌بعدی، همراهی ‏کند. ضمن اینکه می‏توان از این نرم‏‌افزار در کنار محصولات دیگری Autodesk همانند AutoCAD و Revit و یا به صورت مستقل استفاده کرد.

اریک رابینسون (Eric Robinson) مدیرعامل شرکت معماری رابینسون[1] در مورد نرم‌افزارهای KeySCAPE و LandCADD، اظهار می‌نماید: «با مجموعه‏‌ای از توانمندی‏‌های متفاوتی که در زمینه مدل‌سازی زمین، محوطه، تحلیل، ایجاد مستندات و همچنین تهیه طرح‌های حرف‌ه‏ای در زمینه کاشت گل و گیاه و همچنین نحوه‏ آبیاری که به طراحان ما می‏‌دهد، پروژه‏‌ها تا 50 درصد سریع‌‏تر از قبل انجام می‏‌شوند. با استفاده از این ابزار دیگر کارهای خسته‏ کننده‏ به صورت خودکار انجام خواهد شد که این خود باعث افزایش بهره‏ وری می‌گردد. از سوی دیگر می‏‌توانیم نقشه‌های طراحی شده را در سراسر ایالات متحده با مشتریان خود، به اشتراک بگذاریم.»

[1] یک شرکت طراحی محوطه‌ساز واقع در فلوریدا که طراحی‌های بزرگ و پیچیده‌ مسکونی را انجام می‌دهد

تهیه شده توسط:مهرداد یاوری

http://bit.ly/2HJRlgc