سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه یک پلاگین جدید برای نرمافزار Revit

این پلاگین، افزونه ای مخصوص نرم‌افزار Revit جهت انتقال مجموعه داده های حجیم سامانه BIM می‌باشد و بر اساس استفاده گسترده از فناوری ارایه تصویر V-Ray، بهینه‌سازی شده است.

این نرم‌افزار همچنین جهت حفظ یکپارچگی پایگاه داده سامانه BIM طراحی شده است و مهندسین معمار را قادر می‌سازد تا نورهای واقعی، دوربین و نوع مصالح را به آن بیافزایند. سازندگان این نرم‌افزار یعنی شرکت Chaos Group، انجام این امر را بدون هر گونه اثرات سوء احتمالی، توصیف نموده‌اند.

Daniel Hurtubise مدیر BIM در کارگاه آموزشیRenzo Piano Building ، اظهار می‌دارد که این پلاگین، مخصوص نرم‌افزار Revit می‌باشد و ما را قادر به ارایه تصویرسازی ماهرانه‌ای می‌نماید. همچنین استفاده از آن به عنوان بخشی از فرآیند طراحی، خود‌نمایی می‌نماید. این امر همچنین ما را قادر به آزمایش ایده‌ها و دریافت نظرات نموده و بنابراین امر تصمیم‌گیری را سریع‌تر می‌سازد. چنین قابلیتی افق جدیدی از اختیار و آزادی به همراه دارد و این چیزی است که اغلب مهندسین معمار را، شگفت‌زده خواهد ساخت.

این پلاگین که مخصوص نرم‌افزار Revit می باشد، بخشی از سیاست عمومی شرکت Chaos Group جهت ایجاد یک استاندارد ارایه تصویر واحد برای جامعه معماری، مهندسی و ساخت و ساز یا AEC[1]، می باشد. این شرکت معتقد است با بروزرسانی پلاگین نرم‌افزاری V-Ray مربوط به نرم‌افزارهای SketchUp و Rhino که بزودی عرضه خواهند شد، پروژه‌ها بدون در نظر گرفتن نوع برنامه‌های کاربردی معماری به صورت یکپارچه و هماهنگ، خودنمایی خواهند نمود.

بنا بر اظهارات Brian Russell مدیر تولید شرکت Chaos Group، اکنون پلاگین V-Ray مخصوص نرم‌افزار Revit امر تصویرسازی را برای کلیه اعضای گروه طراحی میسر ساخته و آنان را قادر می‌سازد تا در هر مرحله از پروژه ارتباط موثرتری را، برقرار نمایند.

اکنون پلاگین V-Ray 3 مخصوص نرم‌افزار Revit در برنامه Windows قابل استفاده می‌باشد و با نرم‌افزار Autodesk Revit ویرایش سال‌های 2015، 2016 و 2017 میلادی سازگار می‌باشد. قیمت کامل این نرم‌افزار معادل 695 دلار، 500 یورو و یا 430 پوند می باشد.

[1] Architectural, Engineering and Construction

تهیه شده توسط:پیمان ذاکری

http://bit.ly/2opWHFl