سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت فارو، اسکنر لیزری Focus S خود را معرفی کرد

محافظت محیطی بهتر و قابلیت تصحیح میدانی بیشتر برای ساخت‌وسازهای BIM - CIM ، از جمله ویژگی‌های قابل توجه این سری از اسکنرهای جدید است.

بیمانا: شرکت فارو(Faro)، این سری از اسکنرها را به منظور ثبت سریع، مستقیم و دقیق اندازه‌های اشیاء و ساختمان‌های پیچیده، طراحی کرده است. این اسکنرها شامل دو مدل است؛ مدل FocusS 350 که برد بالای 350 متری را پشتیبانی می‌کند و مدل FocusS 150 که ابزاری با برد متوسط است و قابلیت اسکن اجسامی در فاصله 150 متری خود را دارا می‌باشد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی HDRI نیز در این دستگاه‌ها تعبیه شده که گفته می‌شود قابلیت دریافت تصاویری با جزئیات بالا به همراه لایه‌های رنگی طبیعی را دارد. به این ترتیب اسکن اطلاعات در شرایط نوری خاص نیز، امکان‌پذیر می‌شود.

هر دو مدل این دستگاه‌ها، بخاطر طراحی پلمپ شده خود، از استاندارد صنعتی IP برخوردار هستند و از این نظر در کلاس 54 محافظت محیطی، قرار گرفته‌اند. طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که در مقابل عوامل محیطی از جمله گرد و غبار، مه، باران و سایر عناصر خارجی مقاومت می‌کند، چراکه این عناصر معمولاً در شرایط اسکن چالش‌برانگیز می‌شوند. گزینه تصحیح میدانی موجود در این سری از اسکنرها به کاربران اجازه می‌دهد تا دقت دستگاه را قبل از هر پروژه در کارگاه بررسی کنند. کاربران می‌توانند انحرافات ایجاد شده در حین انتقال، استفاده نادرست از حامل و یا هر نوع برخورد را، به صورت خودکار در کارگاه اصلاح کرده و همراه با هر اسکن پروژه، یک سند دقیق و جامع را تهیه کنند.

تهیه شده توسط:محمدمهدی لطیفی‌نمین

http://bit.ly/2CHmu06